tisdag 3 mars 2015

Lite bilder från Mr & Me Home and Fashion



Har plockat om i butiken när jag tog bort rean.
Blev så himla vårigt och fräscht. Bytte plats på herr och dam,
det blev jätte bra. Fast allt har dock inte kommit ännu så jag
kommer få plocka om flera gånger...



Porslin från Agneta Livijn och de helt underbara doftljusen från
Reunion Home.



Grabbhörnan...kommer komma ännu mera fina saker och kläder.



 Snyggt till våra grabbar.



Lite godis till kunderna...dock några dagar sedan kortet togs
och godiset är slut...



Snäckarmband.



Midsommarklänningen :)



Underbar...lite för röd på bilden, går mer åt ljus rost.



Vit enkel kortärmad blus.



Denna blus har jag på mig idag.



Vitt är aldrig fel på sommaren. Halsbandet är så fint.



 Dessa chinos från Mouli är så himla snygga och poppis.
Ett måste i varje killes garderob.



Underbart snäckhalsband.



Fina snäckarmband.



 Så mycket snygga kläder från SixtyDays. Älskar kläderna, 
unika, vackra, härliga färger, kvinnliga och boho chic.



Den stooora spegeln gjorde sig bra i butiken. 



 Fint va? Blev bra med det stora bordet också. Passade på att duka
hela bordet...sen när det kommer mer kläder får jag ge plats åt dom istället.
En bänk ska göras eller köpas också.



Grabbhörnan igen.


Butiken är inte så stor, ca 42 kvm, och just nu ganska så
rymlig. Men när allt kommit vet jag faktiskt inte riktigt hur allt ska få plats.
Men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Önskar er en fin dag!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar