torsdag 12 april 2012

Att lukta som en böckling


Hej idag mår jag mycket bättre, även om jag inte är 
helt frisk så är det helt klart bättre! Hoppas ni mår bra allihop!

Har precis kommit ut ur duschen, luktade eldrök...
Var nämligen hos en fin vän som behövde prata lite girltalk, det behöver
vi alla ibland.
 Hur som helst, vi eldade i hennes kamin som liksom gärna 
rökte in. Vi stod där i köket och slängde ihop lite käk när vi kände lukten...
...och såg röken! Det gick inte att ha på fläkten samtidigt som vi eldade
i kaminen, då rök det in!
Alltså det var dimma i hela huset ett tag...ha ha ha.
Så jag luktade rökt böckling när jag kom hem!

Lite pasta och rosé i all sin enkelhet på en torsdag :)



Utsikt ner till vattnet från köksfönstret.



Den rökiga kaminen :)

Min vän har en jätte mysig liten stuga inte långt från stan.
Hit får man åka i sommar och lapa sol och umgås, längtar!

Nu blir det lite gott och
imorgon tar vi fredag!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar