måndag 29 juli 2013

Att släppa taget



Detta året har varit riktigt riktigt jobbigt...
Kommer inte gå in på några detaljer men det har varit många jobbiga
händelser som påverkat hur jag mått och mår.
Mår fortfarande inte bra och tappar massor av hår varje dag.
Försöker att fokusera på att må bra och släppa allt runt omkring mig
som påverkar mig negativt, men det är lättare sagt än gjort...


Denna text går rakt in i hjärtat på mig.
Måste intala mig att man faktiskt måste släppa taget om saker och
ting oftare än jag faktiskt gör, oavsett om det är vänner,
familj, ovänner, okända, kända, dom man älskar eller älskade,
dom man saknar eller saknade.
Jag måste bli bättre på att se till att jag mår bra.
Man lever ju bara en gång, det tror jag iallafall, och då måste man se till att
LEVA och då menar jag att verkligen leva.

Ta hand om er...och dom som ger er något tillbaka!



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar