söndag 19 maj 2013

Kalas pinglor



Äntligen kan jag sätta mig ner och göra ett inlägg,
länge sen nu...
Det har varit fullt upp hela veckan och helgen med för den delen.
Hur har ni haft det?

Tjejerna hade sitt barnkalas idag, maskerad, så det har varit en del
att fixa med det. Har sytt kläder till dom båda två.



 Här är hela gänget :)


 Fika måste man på kalas.


 Här har vi mask t.o.m.


 Söta servetter.


 Inte mycket kvar av bullarna, då var de goda iallafall.


 Tältet fick komma upp dagen till ära.


 Med vimplar runt om hela tältet.


 Mina skor...


 Och så här såg jag ut...


 Och här i helfigur...ja vad säger man...


 En geting och en blomma fick mina tjejer vara :)


 Det var viktigt att gadden kom med på bilden :)
Snygga va?!


Min lilla blomma :)



 Och min lilla geting :)


Kvällen avslutades med mat och bowling
tillsammans med hela familjen!





Igår skulle barnen fira sin faster som fyllde år.
Tänkte ta ett fint kort på tjejerna, men hur lätt är det när det ska
tramsas...så här gör fotomodeller sa dom och sen var de igång.

Ja ni ser ju...pust...fast jag är likadan...har jätte svårt
för att inte fjanta mig framför kameran...är inte bekväm alls att
bli fotad..

När barnen var på fest med sin pappa så passade jag på att gå på
bio, själv, sambon ville inte se den filmen jag ville se...
Men har inget emot att gå själv, man sitter ju ändå inte och snackar...


Den store Gatsby...åhh vilken inspiration jag fick till min fest i sommar,
vilka kläder...vilka miljöer...vilka bilar...vilka människor
häftigt!!


Nu blir det soffan med min älskling :)




Kram



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar