måndag 20 maj 2013

Parasoll och vimplar



Jag måste bara tipsa om var ni kan köpa världens
finaste parasoll någonstans!
Jag har velat haft ett sådant parasoll i flera år faktiskt, men inte fått tag på
något förrän nu. Beställde ett parasoll för flera månader
sedan, som jag fick med posten i söndags,
men som jag faktiskt kommer att skicka tillbaka. Inte för att det är 
något fel på det men fick syn på ett annat parasoll
som är ännu finare :) Precis ett sådant som jag alltid velat ha!


Detta är parasollet jag precis fått hem, jätte fint från Tofsar & Ting.




 
Men nu har jag istället beställt hem detta underbara parasoll som 
är målat med silverfärg. Visst är det super vackert?!
Till ett väldigt bra pris dessutom :) från Små ideér.


Beställde även några super fina vimplar idag, även dom från Små ideér.



Både parasoll och vimplar kommer bli sååå bra till min fest i sommar!
Jaaa jag vet att jag tjatar om min fest, men jag tycker det 
ska bli så himla roligt och jag älskar att planera och fixa
så att allt blir precis så bra som jag fantiserat om.

Så imorgon ska jag iväg efter jobbet och träffa killen som ska
göra mina inbjudningskort som kommer bli kanon :)


Ses senare!




Kram



1 kommentar: