lördag 5 oktober 2013

All for children 2013



Snart  släpper H&M den årliga Halloween kollektionen
och jag bara måste få tag i några godbitar!!
25% går till Unicef´s arbete för barn i Bangladesh. Och bara det gör ju
att man vill hjälpa till!

Både jag och mina barn älskar maskerad och årets kollektion 
är ju bara sååååå fin...här är några bilder :)


Men kolla liksom...är de inte helt underbara?!

Såå fina, gillar tyll.


 Till de något mindre.


Detta måste jag få tag på!!

 Så coolt med stövlar till också...undrar bara hur långt upp storlekarna går?


 Det randiga är ju jätte läckert...kavajen är ett måste.


 Klänningen vill mina tjejer absoluuuuut ha.


Så söt med guldiga skelett :) Tänk om den skulle finnas i vuxen storlek.


En sjöjungfru kanske.


Glittriga skor med rosett.


Peruken är också ett måste, jätte fin ju.


Har kollat med butiken i min stad men de kommer inte få in
kollektionen...blääääää...bara i storstäderna...blääääää
Fy vad det är tråkigt att mindre städer inte tar in detta, precis som om vi
inte också vill ha dom coola och snygga kläderna som butikerna säljer.
Det är inte bara människor som går i träskor och skinnvästar
som bor på de mindre orterna!

Får sitta klistrad vill datorn när kollektionen släpps så jag inte blir utan!!!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar