onsdag 30 oktober 2013

Halloween



Jag är snart färdig med alla kostymer till Halloween!!
Hoppas bara att det blir bra väder i helgen när jag och barnen
ska gå runt...skulle vara såå typiskt om det regnade.
Vill gärna att det ska vara så pass varmt så vi slipper ta på oss jackor,
det skulle liksom förstöra hela grejen.

Lovar att ta bilder på oss så ni får se hur kostymerna ser ut :)
Älskar detta med maskerad och det gör barnen också.
Men det tar tid...har suttit i princip varje dag efter jobbet och sytt.

Tänkte fixa till det i trädgården också, om jag hinner...
Här lite roliga tips :)

 Detta var ju as coolt...hänga upp klänningar i trädet med en lampa i!!


 Detta vill jag verkligen ha i mitt träd...tänkte trä i små ljusslingor som ögon,
så lyser dom i mörkret :)


Gulligt med mini pumpor hängandes.

Undrar om man kan låna ben från Åhlens strumpavdelning?!
Blir så yr av att vara upp och ner...


 Riktigt snyggt! Älskar glitter!!


Bilderna är från Pinterest
Såå häftig grej...skulptera klänningar av hönsnät som man sen spraymålar
med självlysande färg, så ser det ut som spöken i trädgården!
Undrar om jag hinner???

Jag kan säga att vi INTE kommer att vara utklädda till monster...
gillar liksom inte det riktigt. Vi kör vad som helst och inte heller kanske
någon särskild person, utan på ett visst tema :)

Hur gör ni? Klär ni ut er?



Kram


1 kommentar: