måndag 25 maj 2015

Dirty linen



Snyggaste linnelakan måste ändå vara Dirty linen.
Älskar verkligen linnelakan, det är det skönaste man kan
sova i tycker jag. Och snygga är dom också...
så där härligt skrynkliga utan att se ovårdade ut.

När jag var på Formex sist så träffade jag på ägaren av 
Dirty linen i deras monter...åhhh vilka härliga lakan!
Dom har även bomullslakan som var otroligt mjuka och fina.
Ville ta in dessa lakan till min butik men det fanns redan
en som hade dom i vår stad så det gick tyvärr inte...

Färgerna är lite smutsiga pasteller och dova mörka nyanser
av grått och brunt. Har linnelakan från H&M sen tidigare och
älskar dom...men dessa är riktiga lyxlinnelakan...får spara så jag
kan köpa nån dag!

Gillar de små detaljerna, som knapparna med liten text...


 Eller knappar med en hare...


 Gillar...ser ni vad jag ser?! He he he...






 Deras reklambilder tycker jag är bra. Lite coolt att ha två olika påslakan i samma
säng. Vi har ett dubbeltäcke så det blir ett hos oss...vill sova under samma täcke!





Här ser ni några av färgerna...fina va...man vill ju ha allihop!!


Såååå himla snyggt...man vill ju bara slänga sig ner här 
och inte kliva upp på hela dagen...snyggt med underlakanet som ligger
ner på golvet. Vi har dock en väldigt hög säng så detta skulle inte funka hos oss.





 Handdukar finns också.


Jag fastnade mest för det puderrosa...fast det vita är också fint
(men vitt har jag redan), brunt är fint, och ljusblått med...ja alla är fina.



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar