onsdag 29 februari 2012

Frieri




Jaha tjejer, idag är det skottdagen och det är då, och endast då vi får fria till våra män.
Så se till att fria nu, annars får ni vänta fyra år till nästa gång. 
Om ni nu inte tycker att det är männen som ska fria...de kan ju fria när som helst. 

Egentligen spelar det väl ingen roll vem som friar, men jag ser helst att min sambo friar till mig.
Det hör liksom till, att männen gör det. Fast här är det väldigt torrt på något frieri från min sambo...
Man kanske kan börja med att förlova sig först :)

Ni tjejer som redan är gifta, vem av er friade, och hur gick det till?
Skulle vara kul att veta.

Absolut!




Så gulligt.
  






Kan någon säga nej till detta? Hittade bilden Här.



Cream färgat.




Vilket tält...och vilka skor!



Underbar bukett.




Jordgubbar.



Stiligt.



Svart och vitt...stilrent.

Bilder via Printest, Fantastic Frank, Snippet and ink.


Jag drömmer mig bort i frieri- och bröllopslandet.


Ha en fin kväll ladies


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar