måndag 6 januari 2014

Att drömma om Mykonos



Jag har sagt det förut och säger det igen,
jag är inte gjord för detta väder...jag vill vara där värmen är!

Jag är iof glad att det inte är någon snö och så får det gärna
förbli, till våren och de första värmande solstrålarna tittar fram.
Nu lär det väl inte vara så eftersom hela Januari, Februari och Mars
ligger framför oss och då brukar det komma snö...

Men man kan ju få hoppas och drömma :)

Just nu drömmer jag om Mykonos och detta underbara hotell
med en helt fantastisk inredning precis i min smak!!

Vilken underbar reception.




 Poolen.




 Jag har en precis likadan hängmatta här hemma, 
men den gör sig ju bra mycket bättre här!




Ett dopp i poolen.



Vilket rum...sååå fint.




Här kan jag gärna sitta i skuggan efter en dag i solen och sippa
på ett glas vin och bara njuta.




 Hur underbart ser inte detta ut?!




Underbart, vilket ställe...jag vill åka hit!









Men...där ligger ju min halmhatt och väntar på mig...



Tunna fladdriga gardiner i det vita rummet.



 Så mysiga badrum med trädetaljer.









 Jag tar gärna det här rummet!




 Med tillhörande terass...klockren...guuud vad jag skulle
må bra av att få bo här ett par veckor!




 Handplockad inredning.









Bilderna är hämtade från deras hemsida.
Vem behöver sandstränder när det finns underbara
ställen som det här?! Inte jag iallafall.
Detta är ju paradiset...om ni frågar mig :)



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar