lördag 4 januari 2014

Ett lugnt kaos



Denna lördag går i lugnets tecken, som hela min
ledighet har gjort...har snart varit ledig i över två veckor.
Och denna ledighet har jag bara varit...sååå skönt!

Vi skulle kunna haft massor att göra men valt att bara vara.
Ibland måste man göra det också.

Så jag går fortfarande i pyjamas, tofflor, kofta och naglar med
avskaft nagellack och lyssnar på Bo Kaspers orkester.

Bild från vårt blivande kontor.
Har börjat att gilla hattar. Tycker det är såå himla snyggt.
Iallafall på andra :)



Masken blev aldrig använd på nyår...men en annan gång kanske ;)




 Min fina klocka gör sig bra i glaskupan.




Sängen står numera i vardagsrummet/köket efter läckan i taket.
Som sagt, vi hade kunnat göra massor på ledigheten, men
bara varit...så vi sover fortfarande här...ett smått kaos.




Min vy i kaoset just nu.















 Två favoriter!!




Lampan i hallen.
Som sambon svär över när han slår i huvudet i den...




 En underbar doft som skulle behövas fyllas på med.





 På bordet i vardagsrummet...





 Vi har en hel del glögg kvar.
Kanske skulle ha en glöggkväll bara så där.




Sambons raggisar ligger slängda på golvet.



Senare har jag tänkt ta mig ner till gymmet men just
nu sitter jag kvar i soffan och fortsätter att bara vara :)




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar