söndag 6 april 2014

Härliga kläder hos Biskopsgården



Åh vad mycket snygga vårkläder det kommit nu!
Skulle verkligen behöva uppdatera min garderob.

Dessa fina kläder hittade jag i Biskopsgårdens webshop.
De skulle gärna få flytta hem till mig :)


Snygg enkel topp till slitna jeans eller ett par shorts.
Från AJ Project.



 Johnny Was har alltid fina klänningar.
Denna skulle bli så fin tillsammans med mina indian moccasiner.



 Letat efter en låååång kofta länge men inte hittat nån som jag gillat.
Denna tycker jag var perfekt! Från Munderingskompagniet.



 Härlig blus i fin färg som passar till brännan
från Mes Demoiselles.



 Kanon fin poncho från Stella Forrest.
Passar till ett par shorts och ett enkelt linne.



 Fantastisk blus, älskar vita blusar!
Från Mes Demoiselles.



Firas blus är helt underbar den med, finns i flera färger.



Min bohemiska ådra skriker efter denna klänning!!
Från Branting.

Hittade även snygga skor, en vacker ring och en väska som skulle
passa mig perfekt :)

 Såå fina och säkert jätte sköna för sommarfötterna.
Från Laidback London.



Ursöt ring från Uno de 50.


Alla bilder är från Biskopsgårdens webshop.
Väskan från Campo Maggio får också flytta hit om den vill.

Allt detta hittar ni alltså hos Biskopsgården.
Gå in och ta en titt vet ja!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar