tisdag 22 april 2014

Att hitta guldkorn



Sa ju att jag skulle visa vad jag spanar på till nästa 
sommar. Ett lika fint ställe som Puro Hotell.

Det där med charter det har jag liksom avklarat, nu vill jag ha de 
där guldkornen. Att få slippa jobbiga försäljare och
inkastare till halvtaskiga restauranger som bara har "turistmat".
Jag vill träffa lokalbefolkningen och äta deras mat.
Uppleva landet och dess kultur utan att bli påtvingad.

Gillar att få strosa runt i mysiga butiker, ta en fika på nåt
mysigt litet fik, äta en god middag på nån hemtrevlig restaurang.
 Att få bo i unika rum med en själ som lämnar avtryck i mitt hjärta.

Jag vill resa till San Giorgio Hotel som ligger på Mykonos.

 Även här en otroligt mysig reception.







 Hängmatta, jo ja tackar ja.



 Så fint med alla dessa olika pallar.







 Mums :)



 En egen altan eller balkong med fina möbler.



 Underbart rum.



 Badrummet...åhhh.







 Ytterligare ett vackert rum.



Bästa altanen om jag får säga.



Detaljer.







 Härligt med något annorlunda.





Visst ser det underbart ut!



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar