måndag 21 april 2014

Inte långt kvar nu



Vilken helg vi har haft, helt underbart!
Och nu vill man ju bara att det fina vädret håller i sig.

Kan inte annat än att längta ihjäl mig till vi åker till Palma i 
slutet av maj. Det ska bli helt fantastiskt roligt och underbart.

Det som är surt med resan är att hade jag väntat några 
veckor till med att boka flyget så hade jag sparat 2600 kr...
Dom pengarna hade man ju kunnat haft roligare för om man säger så!!!

Har visat bilder på detta fina hotell tidigare men det tåls att
visas igen :)

Vi kommer nämligen bo på fina Puro Hotell i Palma.






 Detta är Puro Beach, som tillhör Puro Hotell.
Och här ska vi hänga, kommer inte vilja gå därifrån tror jag...







 Jag menar...hur fint är det inte liksom?!



 En vespa vill jag absolut att vi hyr och ser staden tillsammans.







Rummen ser inte så pjåkiga ut dom heller va?



Älskar inredningen.







Parasollen...har ett hemma som väntar på att få komma upp :)



 Här kan jag tänka mig att ligga och sippa på en god drink.



 En drink innan maten kanske vi kan ta i hotellets bar.







 Solsängar på hotellets takterass. En sån skulle man ha hemma.



 Fina möbler helt i min smak.



En härlig innergård.



Fin reception.







Här kommer vi äta nån god lunch.









Visst ser det underbart ut!
Det tycker iallafall jag :)

Kommer packa väldigt lätt och hoppas på bra shopping där nere.

Har spanat in ett annat ställe med liknande stil till
nästa sommar. Visar bilder på det en annan gång, kanske imorgon :)



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar