lördag 10 januari 2015

Flera fina saker att önska sig



Åhh det finns såååå mycket fina saker som
jag önskar kunde bli mina...

Fortsätter att drömma om presenter till min födelsedag :)


Underbara moccakängor att bo i nu i vår och sommar,
finns hos Miss ragtime


En weekend tillsammans med min älskade sambo på ett 
mysigt hotell som detta vi bodde på i somras. Det var helt underbara dagar
i högsommar värme! Carlton Guldsmeden ,åk dit om ni
vill bo på ett underbart hotell med Bali som inspiration, ett hotell med det 
där lilla extra!


En sååå snygg jacka/kavaj från Ralph Lauren. Såg denna på NK, men
den kostar skjortan och lite till...så om den kommer på rea kanske...


Kate Moss bok har jag suktat efter ett tag...finns i flera omslag...
Skulle nog helst vilja ha den längst upp i vänstra hörnet.



Så himla cool lampa men sjukt dyr från Artilleriet.
Man kanske kan göra en själv ;)



 Ett STORT köksbord så vi får plats med familj och 
vänner från Pb Home


Mörka linnelakan från H&M, finns tyvärr inte längre,
men man får ju hoppas att de börjar sälja dom igen! Såååå sköna!


Guldpaljettbyxor från H&M. Sååå förbaskat snygga!!!


Nya snygga tuttar!!! Ha ha ha...jooo det skulle behövas
och jag skulle bli såååå glad :)


 Ett fint klädskåp som detta.


Tycker att det är dags nu...
Det är snart 6 år.


Man kan ju få drömma iallafall :)

Ha en fin dag alla.



Kram


 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar