söndag 4 januari 2015

Snart är det min födelsedag...




och det finns massor jag drömmer om att jag får :)

En helt underbar rosa jacka av strutsfjädrar från WOS



 En blus från en gammal kollektion från HunkyDory...
letar som en tok på Tradera och Blocket men missar alltid.
Såååå snygg!



 Att få ett par snygga boots från Mexicana.



Åhhh en sån snygg kappa från Denim & Supply



 En helt fantastiskt underbar vintageblus från SixtyDays.
Står på listan av dom som är med på utlottningen av 
att få köpa en...hoppas hoppas hoppas!



 Två av dessa fina stolar till köket, skulle bli sååå fint
med ett långhårigt fårskinn i...från Hubsch.



Ett sånt här tjusigt kameraband har jag spanat på lääääänge!



 Halsbandet med STORT H



Sååå fina skinnstolar...två mörka till köket vore inte fel!!

Jag kan ju få drömma iallafall... 



Kram




1 kommentar: