måndag 12 januari 2015

Stockholm och Formex



På onsdag är det dags för mässa, Formex.
Då tar jag tåget på morgonen för att sen gå där hela dagen.
Ska bli sååå himla roligt!

Har iof gått på Formex i många många år, men nu är det
liksom på riktigt denna gången! 
Det var det väl förra Augusti också, fast ändå inte...vi hade ju
inte fått lokalen till butiken ännu, men hoppades och höll tummarna
så hårt vi bara kunde.

Men denna gången kan jag gå där och lägga riktiga ordrar.
Och det ska bli såå himla roligt att träffa några av mina
leverantörer i verkligheten och få ett ansikte med dom man pratar och
mailar till :)
Denna gång ska jag även gå där i lugn och ro och verkligen ta mig tid
i två eller kanske tre dagar, kommer bli kanon detta.

Här kommer några bilder från förra gången


Dom underbara vintage ljusstakarna från Vanilla fly.
Har dom i butiken till halva priset just nu :)



Helt otroligt snygga väskan från By Leonnie. Blev dödskär där
och är fortfarande! Har ett par i denna färgen i butiken till halva priset,
förr 2359kr...nu 1179kr.



Marias fantastiska doftljus...de absolut bästa om ni frågar mig!
Från Reunion home.



  Olsson & Jensen har alltid snygga saker!




Två bilder från Born Collector, samma tjejer som har Two shabby chic.
Underbara vintage jalusidörrar, lampor och bord.



Här ett sååå fint litet bord och porslinslampor...detta tycker jag
är så himla fint!



Sen har vi ju älskade Pb Home, har alltid gillat dom och deras saker!!
Detta bordet är en dröm...det önskar jag mig i födelsedagspresent...
kanske inte den bästa presenten till mig men den bästa för vår familj.
Kan bli 3,5m långt...det skulle vi verkligen behöva!


Hoppas på mycket fina och nya saker!

Kommer bo på hotell och det kommer bli helt underbart.
Att få sova i en skön säng och få äta hotellfrukost...åhhh det är verkligen
lyx för en egenföretagande mamma!!
Två nätter t.o.m!!

När jag ändå är i Stockholm har jag bokat in möten med några
leverantörer på klädsidan...då är det höst/vinter 2015
som gäller.

Bilder kommer från Formex och min hotellvistelse :)


Ha en fin kväll!



Kram


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar