söndag 18 november 2012

Stickat



Älskar stickade tröjor/koftor, halsdukar, raggisar...
allt som värmer mig när vi går mot kyligare tider...är ju såå frusen av mig.
 Får alltid lust att sticka vid den här tiden  på året också...
  kanske skulle ta mig en tripp till garnaffären nästa helg.

Den absolut bästa affären, enligt mitt tycke, är en butik som 
ligger i Göteborg.

De gör egna mönster, har mycket härliga garner att välja mellan
och följer modet. Fina knappar har de också :) Riktigt trevlig och hjälpsam personal.
Så har ni inte varit där så tycker jag att ni ska besöka butiken 
nästa gång ni befinner er i Göteborg!

Här kommer snygga stickade plagg som jag hittade på

 Häftig big-size, omlott, halvkort, på tok för långa ärmar tröja!


 Stor polotröja till tajta byxor...så snyggt, och enkelt.


Jamen detta är ju bara huuur snyggt som helst! Vill ha hela allt!!


Raggisar...say no more. Fötternas bästa vän...snygga var de också!



Stickat till killarna.


Riktigt snygg tröja, och mössa också för den delen.


 Stickad tub...kan användas som både halsduk och mössa.
Dock snyggast som halsduk!


 Grov halsduk till kavaj...riktigt snyggt.


Denna bild kommer från H&M.
Den här gillade jag väldigt mycket.

Nu tänker jag släpa mig upp till tv-rummet och slöglo på tv
tillsammans med min käre sambo.



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar