måndag 5 november 2012

Vad hände?



Helgen går med ett rasande tempo,
det är redan måndag...vänta nu lite, jag hänger liksom inte med!

I lördags åkte vi ner till Borås för att flanera lite på stan, 
tycker den är lite småmysig...har ju en av mina favvo butiker där
Gick även in i en butik, som jag inte har en susning om vad den heter,
de säljer Lexington grejer. Hur som helst, där utanför butiken
satt det två stora noshörningshuvuden på var sida om entrédörren.
Var tvungen att kika närmare på dessa coola trofeér...
så jag gick in och de var till salu, vilken lycka,
ett sånt vill ju jag ha hemma på vår vägg!

Men tror ni att jag köpte ett huvud?!
Näpp, gick ut och tänkte, vilken himla coolt huvud,
det skulle passa hos oss...ett steg närmare hur jag vill ha det hemma.
Och nu har jag inte tänkt på något annat än detta stackars huvud,
ångrar såååå att jag inte köpte ett...gaaaahhh!

Bara för det så kommer nån köpa alla dessa djurhuvuden
så att nästa gång, gud vet när det blir, så finns det inget
till mig...


 På kvällen åkte vi hem till fina vänner på middag,
åhh så gott, en fisk och skardjurssoppa med saffran.
Till detta aioli och nybakt bröd...mmm.
Recept lägger jag upp här en annan dag, ni måste smaka!
 Igår var det hockey, städ/tvätt, mat och bak som stod på listan.
Och nu är vi här, måndag igen.


Önskar er  en fin kväll!



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar