fredag 26 oktober 2012

Fredagsmys med jultoner



Hej på er alla underbara fredagsbönor!
Har saknat er sååå...inget bloggande på hela
semestern. Men nu är jag tillbaka igen :)

Idag blir det att bara mysa med barnen som jag inte träffat på 
nästan två veckor, så det blir ett snabbt inlägg.
Tacokväll väntar, till barnens glädje.



Kände för lite julstämning, såg nämligen att det hade julskyltats
i affärerna när vi kom hem. Så nu lyssnar vi på den
bästa julskivan (enligt min smak). 

 Sarah Dawn Finer...rösten är underbar! Det blev ett par nya jultidningar
när jag var på affären också...älskar julen och längtar faktiskt dit.
Igår kom den första snön, dock väldigt lite men ändå,
såå mysigt tyckte jag och barnen :)


Kanske blir lite glögg ikväll, vem vet :)


Efter maten ska jag och barnen ta på oss pyjamas och bädda ner
oss i soffan, sambon är på AW med jobbet, och kolla på
en film som jag hyrde igår.


En ny Peter Pan film, gillar att kolla på äventyrsfilmer tillsammans med barnen.



Sen blir det nog en av mina favvo filmer...


The Holiday...med jultema såklart :)


Önskar er en underbar fredag alla!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar