söndag 7 oktober 2012

Rensning, packning och bullar


Idag fick vi värsta rycket här hemma och rensade 
källaren på en himla massa skräp.
Det blev en ordentlig städning också, såå skönt!
Det var välbehövligt kan jag säga.
Källaren är inte trevlig innan men den blev bra mycket bättre
nu iallafall :) 
Sen fick sambon för sig att vi skulle dra iväg till Jula,
mindre roligt tyckte jag, det skulle inhandlas en 
avfuktare minsann. Sagt och gjord, en avfuktare köptes
och har nu fått ta plats nere i källaren.
Ett steg närmare en fräschare källare :)

En egen grotta med pool kanske vore något.


Eller något i den här stilen kanske vi skulle ha.


Eller bara en ren och fräsch tvättstuga till att börja med.
Bilderna är från Pinterest.

Jag tog en sväng med dammsugaren och barnen
städade sina rum. Fixade nya lakan på sängen och nu
jäser degen till bullarna.
Såå himla skönt med ett rent hem som dessutom
snart kommer dofta bullar.
Inte tokigt, inte tokigt alls faktiskt!

Sen ska jag så smått börja packa ikväll tänkte jag.
Åker ju snart på semester...hi hi hi.

Fyy fasiken vad vi har varit duktiga idag...ha ha ha.

Ses lite senare...nu ska det bakas bullar!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar