måndag 8 oktober 2012

Mera snyggt


Kan liksom inte sluta drömma om en 
massa snygga kläder, skor, väskor,
klockor, smycken och allt annat snyggt
jag skulle vilja ha med mig på vår resa.

Jaa jag veet att det kan tyckas löjligt...men man kan väl alltid
få drömma lite, det skadar väl aldrig?!

Det finns ju sååå mycket snyggt på Pinterest att man dör
lite grann. Om inte annat så är bilderna helt underbara.
Titta och njuuuuuut.

 Nagellack i flera färger så man kan byta varje dag :)
Fint med ljust när man fått lite färg.

 Gillar inte leoprint...men dessa...I´m in love!


 Färgglada bikinis, snyggt till brännan. Synd att man inte har lika
snygga bröst dock...och kropp också för den delen.


 Bohem chic a´la strandsaltat hår...åhh jag dööör.



 Enkelt men ack så nice


 Strutsväska...coolt till kvällens outfits.



Nya snygga underkläder som matchar kläderna...
herre guuud om ni skulle se dom jag har, behöver verkligen
införskaffa nya!

Ja ja det blir nog bra...det slutar väl med att jag går
i min gamla sommarklänning och mina trasiga flipflops.



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar