onsdag 31 oktober 2012

Halloweenfest



Firar ni Halloween...och i så fall hur?!

Jag älskar fester och allra helst maskerader eller fester med teman.
Jag och sambon har haft Halloween maskerader flera år i rad,
men i år har det inte blivit av...
Kom aldrig på vad jag ville vara.

Brukar annars börja planera flera månader innan, med vilken
kostym jag ska ha, inbjudningar (det är jätte viktigt tycker jag),
dekorationer m.m. Lägger ner väldigt mycket tid och pengar,
men jag älskar det verkligen!
Förväntar mig inte att alla mina gäster ska lägga ner lika mycket tid och
pengar som jag gör...det är bara roligt att dom kommer :)
Men som sagt i år blev det ingen fest.

Tänkte ändå visa lite bilder från våra fester men även lite inspirations
bilder från nätet :)

 För två år sen körde jag med 1700-tals kläder, som jag hade sytt.


Två tjusiga kompisar med låååånga ögonfransar.


 Jag som geting för tre år sen. Dock ej en så avancerad dräkt.


Fina masker.


Gillar masker. Har en jätte snygg svart mask som jag aldrig använt.


Buzz Lightyear (sambon) och jag som Tinkyvinky.
Så här hämtade vi barnen i skolan efter att vi kommit hem från Dubai
förra gången.

Fred och Wilma...så söta. Kanske skulle sy sådana vuxendräkter
till mig och sambon nästa år.


Eller en Arieldräkt, men då måste jag se till att träna tills dess.

Förra året körde jag på Moulin Rouge temat, men har tyvärr inget kort
på mig därifrån. Och för fyra år sedan var jag en älva, inget kort på den kostymen heller.


Nu ska jag och sambon kolla på film.



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar