torsdag 1 november 2012

Snälla tomten



Snälla snälla snälla tomten...
jag önskar mig dessa finingar i julklapp.





Lampan...åh denna lampa...jag älskar den!
Skulle bli såååååå fin i vardagsrummet.





 Skåpet skriiiiiker efter mig...jag vill bo hos dig Malin!
Underbart är det, ett Malin skåp helt enkelt!
Finns hos Greta & Anna i Borås.



Detta köksbord från Artwood som är 3,5m långt skulle göra så att hela min
fina familj får plats...perfekt till jul.


 Jag skulle verkligen behöva en ny jacka, och denna supersnygga
skapelse från Dondup, som finns i favvo butiken Greta & Anna
får meeeer än gärna komma hem till mig.


Dessa fina kängor från Frye, som också finns hos Greta & Anna,
har jag suktat efter läääänge.


Komattan är perfekt mellan köksbordet och vardagsrumsbordet!
Åhhh vad snyggt det skulle bli :)

Jag önskar mig massor mer men detta är det viktigaste...ha ha ha...
resten kan jag ju önska mig när jag fyller år i 
januari ;)

Ha en fin kväll alla,
så ses vi imorgon igen!




Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar