lördag 10 november 2012

Lördagsmix



God kväll alla härliga!

Hoppas er helg har börjat lika bra som min.
Igår blev det en AW med två av mina killar, då vi åt en buffe´.
Riktigt, riktigt gott var det och vinet slank nerför strupen
som sammet. Sen blev det film hemma i soffan,
närmare bestämt Twilight sagan.
Har inte sett den förut, hann med den första och halva andra,
de var riktigt bra!

Idag fick det bli en låååång härlig frukost, gillar helgernas
frukostar när man kan ta det lugnt och bara njuta :)
Sen blev det en sväng till färgaffären för att köpa lite mer färg.


Nu går jag på köksfönstren, äntligen!
Bilder kommer imorgon.

Sen hämtade jag två efterlängtade paket som hade kommit.
Åh vad det är roligt att få paket, dock lite roligare om
man inte betalade dom själv...harkel harkel...

Det ena är till min STORA fest nästa sommar...
det gäller att vara ute i god tid...ha ha ha.
Det andra innehåller lite "lull lull" som ska få sin plats i tv-rummet.
Måste bara köpa ett skåp först eftersom jag tänkt att de ska få
stå på skåpet...

Bilder kommer imorgon...kanske.


 Snart kommer fina vänner över och då blir det Thaimat...mmm.
Älskar thaimat.
Men nu tycker jag att vi tar oss ett varsitt glas vin och tar
lördag.




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar