tisdag 27 november 2012

Att ta tag i träningen igen



Nu har jag banne mig bestämt mig för att det får bli
lite ordning på min arma kropp!
På fredag har jag bokat in ett möte med en PT,
ska bli så himla spännande.

Jag är en "periodare" med min träning, och nu känner jag mig 
taggad till tusen. Men för att hålla uppe den där glöden och att
 jag inte tröttnar och lägger av efter ett tag, så behöver jag en rejäl spark
där bak. Sen så har jag ju ett mål också, det är ju nån som
fyller 40 nästa år och då vill man ju vara
sitt allra bästaste :) Ska ju inte ha festen förrän i Augusti, men
det är ju bra att ha ett långsiktigt mål.
Har inte tänkt att gå ner en massa utan liksom strama till kroppen lite,
och man mår ju så himla mycket bättre av att träna!

Mer om detta på fredag efter att jag träffat min alldeles egna PT :)

 Men hur svårt ska det egentligen vara att hitta bra, funktionella,
snygga träningskläder...gaaaahh
Har kikat runt lite på nätet men det är riktigt dåligt...
så är det nån som vet var jag kan hitta bra träningskläder så hojta bara till!!

Nu ska jag ta en PW...lika bra att börja när man ändå är taggad.




Nuuuuuu köööööör vi!



Kram


1 kommentar: