onsdag 21 november 2012

Hår och paket



Idag har jag varit hos frisören för att fixa den
gråa utväxten...sååå skönt! Varför får vissa (jag) gråa hårstrån
mycket tidigare än andra? Fick det redan som 20-åring :(
Det är tur att det finns hårfärg...väldigt tur!

Har även gjort två sorters julgodis ikväll, som vi ska ha
på fredag...glöggkvällen...längtar!

Funderar också på vad jag ska ha på mig då, alltid ett dilemma.
Jag kan gå och tänka på det i flera dagar innan och sen
bestämma mig. Men när jag väl ska ta på mig, så blir det aldrig bra,
så jag kan byta kläder femtioelva gånger innan jag är nöjd...
Är det bara jag som är så eller känner ni igen er?

Apropå kläder, så fick jag ett paket från PompdeLux igår.
De har nämligen 25% rabatt så jag passade på
att fylla på barnens garderob :)

En väst till sonen.


Jeans...de är så himla fina i modellen.


En randig och två enfärgade baströjor, de bästa som finns!!


En trikåklänning med tungt fall, såå fin med grova kängor
och väst.


Nu ska jag se till att få lite massage av min käre sambo,
det är jag värd :)




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar