fredag 16 november 2012

Att ta fredag



Nu kan jag äntligen ta fredag med min familj.

Det var en låååång dag på jobbet idag, hade inte så mycket
att göra och då går ju tiden så väldigt mycket långsammare.
Sen att det är fredag och man vill hem och träffa sina barn som man inte
sett på en hel vecka gör ju sitt till också!

Snabbt hämta barn, handla, hem och laga mat, sen iväg på dans
med tvillingarna, sen hem och slänga dom i duschen, kolla lite bolibompa,
borsta tänder, lägga två trötta tjejer...
Men nu...nu har jag satt mig i fåtöljen med datorn i knät, de 
andra ligger huller om buller i  soffan och kollar tv.
Julstjärnorna är tända (så mysigt), sambon och jag tar ett glas rött...

Nu tar vi fredag och njuter av att ha ledigt tillsammans i två dagar!

Lite fredags musik är aldrig fel :)



Den här låten med The script spelades vääääldigt ofta på radion 
i Dubai när vi var där för några veckor sedan.
Jag gillar den skarpt.


Önskar er en härlig fredag!




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar