torsdag 8 augusti 2013

H&M och Pomp de Lux höst



Idag har hösten verkligen kommit hit...
Regn, grått, mörkt, ruggigt och kallt. Fick ta på mig jeans,
långärmad tröja, yllekofta och fårskinnstofflorna...ändå fryser jag.
Har tänt massor av ljus här hemma och det är riktigt riktigt mysigt :)

Nu börjar snart skolan och då ser man hur mycket barnen växt.
Garderoben behöver fyllas på med framför allt byxor,
men det slinker alltid med andra saker också.

Gjorde en beställning på H&M ida till mina tvillingar.

 Helt vanliga tajta jeans, perfekt pris också :)


 Super snygga jeans skjortan som jag suktat efter till mina tjejer.


Och svarta jeans funkar väldigt bra det med.


Snart släpper även vårt favvo märke 
sin höst/vinter kollektion...och nytt för i år är att webshopen
öppnar samtidigt, och inte en vecka efter som det varit förut!







Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar