söndag 11 augusti 2013

Puro hotell



Idag fyller min älskade sambo år...grattis!
Jag och alla barnen firade honom med vår skönsång, tur att 
det bara är familjen som hör...
Han fick paket med strumpor, hans favvo perfym, presentkort
på golfbutiken, choklad, rakprylar.

Från mig får han en resa som vi ska göra nästa vår.
Åhh vad jag längtar, kommer bli såå mysigt! Nu är det min tur att ta
med honom på en resa :)
 Vi åker till Palma på Mallorca och bor på super tjusiga


Kul med en storstad som bjuder på härlig atmosfär och bra shopping!

















De har också ett jätte läckert ställe vid vattnet som heter
där vi kommer att ligga och chilla på dagarna.












Visst ser det helt underbart ut?!!
Det tycker iallafall jag :) Ser mig själv gå omkring i fladdriga  svala
klänningar och tjusiga skor med en drink i handen och underbar
lounge musik i bakgrunden...och detta tillsammans med mitt livs kärlek.
Kan det bli bättre...nää det kan det inte :)
Ser oss även hyra en snygg vespa och svischa runt bland gränderna
för att stanna till på nån uteservering och ta en fika :)





Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar