söndag 18 augusti 2013

Lat söndag med detaljbilder och en toppenlåt



Idag blir det en slapp-å-slö-dra-benen-efter-dig-med-soffhäng-
och-göra-så-lite-som-möjligt-dag.

Första jobbveckan efter semestern har varit super rörig.
Vi har flyttat vår avdelning på jobbet och allt är låååångt ifrån klart,
varit mycket dit och dit. Jobbade övertid 6-14 igår, kommer nog bli
en hel del övertid hela hösten.

Så idag blid det en lugn dag med nån film i soffan eller så
får jag ett ryck och gör något i huset (då blir det inte så lugnt).

Bjuder på lite bilder från huset en slö söndag som denna...

 En obäddad säng med dom skönaste lakanen som finns,
linne lakan från H&M. Måste köpa fler :)


 Den vackraste vas/burk jag har, älskar den, synd att jag pajjat den
bara så glaset gått sönder i ena hörnan så det inte går att ha blommor i
den längre...


 Linnekudden från Day Home.


 Byggställningen står fortfarande utanför fönstret...


 Älskade älskade trasiga jeans...sååå sköna...gamla från H&M.


 Några av mina örhängen.


 Det underbara Bali parasollet som sorgligt nog aldrig blev använt denna
sommar...men det står fint i hörnet till nästa...


 Mina troféer har kommit upp på väggen. Tycker det blev väldigt bra!
Väggen ska kaklas med vitt kakel förhoppningsvis nån gång i höst,
då blir det ännu bättre :)


 Jag älskar vårt kakel i köket från Marrakech design.


Den stora ljuslyktan som hänger i trappan.


 Järnsängen i Fannys rum...funderar på att sälja dom...har två likadana.


Min favvo jacka/kavaj från HunkyDory som är köpt i favvo butiken Mathilde,
förra sommaren.


Önskar er en skön söndag och delar med mig av denna
underbara låt som går på repeat just nu här hemma :)




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar