tisdag 4 september 2012

Att gilla silke och rött


Jaha då har man avverkat föräldramöte nr 2,
vilket var ganska underhållande mot var det brukar.
Fick träffa min dotters nya fröken, jätte trevlig men något
vimsig...på ett bra sätt :)
Barnen verkar ha fått en bra fröken!

Fy var det blåser ute idag, igår med för den delen,
jag har yllekofta och fårskinnstofflor,
ändå fryser jag...
Och då sitter jag inne!!
Jag är född i fel land, fryser nästan hela året, utom på
sommaren, som detta året inte hade någon...
Jag älskar verkligen sol och värme, mår bäst då,
även om jag gillar hösten med tända ljus och myspys
så är det inte sagt att jag gillar blåst och kyla...burrrrr.

Något som däremot skulle vara riktigt RIKTIGT snyggt
nu i höst är en klänning i silke.
Tycker mer och mer om detta material, inte för att jag
har något plagg som stämmer in på den kategorin,
men jag har haft :)
Och sen att blanda detta fina, tunna, lena silke tillsammans
med något grovt, typ grova sockar och ett par stövlar
eller kängor är ju såå klockrent!

Denna super snygga silkes klänningen från Odd Molly får 
gärna komma hem till mig, kommer dock frysa arslet av mig,
men det är det värt!!!
Kanske kan ha ett par ylle trosor under...ha ha ha.

 Tillsammans med något par utav dessa två
röda stövlar, så skulle jag bli jätte glad :)
Coolt med rött!
Stövlarna finns att köpa här.

Snälla tomten, jag vill väldigt gärna ha dessa i julklapp,
fast helst i förskott om det går bra...jag äter min gröt
varje morgon (iaf på vardagarna).

Ha en fin kväll!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar