torsdag 20 september 2012

Bilder från Skagen


Hej på er...det var länge sen!
Har haft fullt upp på jobbet hela veckan och sen slocknat i soffan innan nio
av utmattning...
Men nu är jag här :)

Tänkte att jag skulle visa några fina bilder från Skagen,
där jag var förra helgen tillsammans med
14 andra tjejer...vi hade jätte trevligt!

 Här väntar vi på att få gå på båten...känns inte bra...inte bra alls...
 jag blir ju så himla sjösjuk :(


 Hade tagit sjösjukepiller men vad hjälpte det när det var storm på sjön.
Har aldrig varit med om något liknande, fyyy fasiken vad det gungade alltså!



 Efter tåg, båt och tåg igen, så var vi äntligen framme i Skagen.



 Här bodde vi...Skagen Mejeri...vi hade alla fem lägenheterna,
det var toppen!



 Min och Ulrikas lägenhet. Jag sov uppe på loftet :)



 Min och Ulrikas altan...såå mysigt vi bodde...vill tillbaka!



 Nere vid hamnen tog vi varsitt glas, mysigt.
Några av tjejerna.



 På Jakobs åt vi en underbar middag senare på kvällen.



 Såg över takåsarna från altanen.



 Många mysiga butiker fanns det.



 En egen innergård hade vi också där vi satt och drack vin,
pratade och skrattade...oj vad vi skrattade :)



En sån här lampa vill jag ha hemma!


 Älskar danska hus, de är heeeelt underbara!



Såå vackert! Precis likadana dörrar vill vi ha från vårt kök
ut mot trädgården.




Det blev lite inköp i Danmark också :)

En jätte fin väst, älskar den!



 En paljett tröja.



Och ett par underbart mjuka stövlar a´la indian :)



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar