måndag 3 september 2012

Att ha mycket i huvudet


Det märks att skolorna har dragit igång,
jumpapåsar som ska packas, skolfoto, garderober som ska
gås igenom för att se hur mycket som behöver inhandlas
eftersom de växer som attan över sommaren,
träningarna drar igång, läxor som ska göras,
tandläkarundersökningar,
och alla möten...alla dessa möten...
herre gud säger jag bara...pust!
Denna veckan har vi fyra föräldramöten, ett var förra
veckan(men det slapp jag, barnens pappa tog det).
Ikväll tar jag och sambon varsitt, eftersom de krockar,
och sen ska jag gå på ett imorgon och ett på onsdag...

Andra veckan på nya jobbet också, det är mycket i
huvudet just nu :S
Men det är väldigt roligt samtidigt :)

För att kunna rensa skallen lite och känna sig mindre
stressad så tycker jag att det är otroligt skönt att
ta en PW. Tog en igår kväll, underbart.
Får nog bli en ikväll med, om jag inte störtar i säng efter
mötet vill säga ;)

Längtar till nästa helg, då ska jag och närmare
bestämt 15 tjejer till, dra på en helgtripp till Skagen...
Ska bli riktigt riktigt skönt!
Bävar bara för båtresan...är otroligt sjösjuk,
och då menar jag riktigt jävla sjösjuk.






Älskar Danmark, det är ett otroligt vackert land!
Snygg flagga har dom också.


Nu ska jag fixa lite käk innan föräldramötet drar igång!




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar