onsdag 12 september 2012

Snart åker vi


Härliga onsdag...inte långt kvar nu :)
På fredag, tidigt på morgonen sitter jag och 14 tjejer
till på tåget ner mot Göteborg. Där möter vi upp
ytterligare en tjej.
Sen tar vi färjan över till Fredrikshamn och vidare mot
S K A G E N.
Ska bli såå roligt med en tjejhelg, kommer hem sent på 
söndag kväll. Det som inte kommer bli så kul är själva båtresan,
är ju såå sjösjuk, ska hämta ut tabletter som läkaren
skrivit ut, hoppas bara dom hjälper!
Så ikväll ska jag börja packa :)



Har haft såå ont mellan skulderbladen sen tre dagar tillbaka.
Får det ibland, och det sitter alltid på vänster sida.
Gör riktigt riktigt ont...kan inte vrida huvudet åt vänster för då
hugger det till som en kniv där bak...
Så idag gick jag till jobbsjukan, hade en låsning som
knäcktes och masserades bort, iaf för tillfället.
Har fortfarande ont och är öm men nu kan jag röra mig åtminstone.


Nu blir det till att lägga barn och sen lite packning.
 Och om jag hinner så bli det lite kvällslektyr och ett glas vitt :)

Den bästaste tidningen, enligt mig :)

Ha en fin kväll!



Kram


1 kommentar: