torsdag 25 april 2013

Att planera för kalas och en fest



Älskar att planera och fixa kalas och fester.
Mina tvillingtjejer fyllde ju år för några veckor sedan och det passade
liksom inte in i kalendern med ett barnkalas just då,
så vi ska ta det nu istället.

Det finns hur mycket fint som helst att köpa på nätet,
godispåsar, ballonger, sugrör, servetter, såpbubblor, flaggspel, girlanger,
ja huur mycket som helst!

Hos KlaraForm hittade jag en hel del.








Måste fixa inbjudningar också...hi hi hi...tycker sånt här är så
roligt. Att tjejerna ville ha maskerad gör det ju bara ännu roligare :)!!








Sen har jag en större fest som ska planeras till senare i sommar,
nämligen min egen :) Och det är hög tid att skicka ut inbjudningarna till den,
så att mina gäster inte planerar in semester just då...

Har bollat olika ideér fram och tillbaka hur den ska utformas,
men det blir nog lite av allt det jag just nu gillar...






















Alla bilder från pinterest.

Ni förstår vad jag menar va?!
Hoppas bara vädret är med oss eftersom vi ska vara i trädgården.




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar