torsdag 25 april 2013

Klippa eller inte klippa



Andra dagen som jag är hemma med Fanny, hon låter som
en gammal rosslig gubbe när hon hostar.
Igår softade vi hela dagen, spelade spel, kollade film, målade naglarna,
bakade och läste sagor. Idag kör vi på samma linje.

Sitter och funderar på om jag ska klippa av håret eller inte.
Har sparat ut håret rätt länge nu, men jag tröttnar så fort och vill
gärna förändra ofta. Vill att det verkligen ska synas att man 
varit hos frissan. Har haft en del frisyrer de senast åren.



Tyckte att detta var så himla snyggt och sommarfräscht.
Att göra det ljusare också skulle vara roligt, har
varit mörk i så många år nu. Fast just nu har jag lugg så det
blir ju inte riktigt som på bilden isf.
Samtidigt tycker jag det är så fint med långt hår och jag är ju på god väg nu.
Gaaaahhh beslutsångest...som vanligt!!




Kram


 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar