onsdag 17 april 2013

Inspiration till att renovera



Tänk vad mycket fina bilder det finns på nätet!
Jag blir helt nojig av allt fint och vill börja riva och fixa här
hemma hos oss på en gång. Vi har bestämt att ta ETT rum i taget,
för att det inte ska bli ett enda stort byggkaos här. 
Det är nog ganska klokt, men just nu skulle jag väldigt gärna bara vilja skita i det!
Vill slita ut alla apfula klickgolv och måla trägolven vita, höga taken till fullhöjd
i alla rum, måla och tapetsera vårt sovrum (spyr på fondtapeten där inne),
gjuta betonggolv i hela källaren och göra ett härligt spa,
och kakla vardagsrummets väggar med vitt kakel...
det vore allra fräckast!!! Och det är bara början.



 Älskar lampor...häftigt med dessa hängandes i taket.


 Jag vill också kunna öppna upp mellan kök och trädgård...
att kunna hoppa direkt ner i en liten pool skulle funka det med!


Högt i tak, råa väggar och cool lampa :)


 Putsade väggar är så fräckt tycker jag, skulle passa bra i källaren.


Svart/vit randig tapet vill jag ha på en vägg i sovrummet, resten av väggarna
ska vara vita, golv och tak vita...såååå snyggt!!


Jag är helt såld på djurinspirerat av alla dess slag.
Detta snygga kranie vill jag gärna ha, har redan ett noshörningshuvud 
(i plast).


 Vitt kakel i vardagsrummet...ååååå det skulle bli så läckert...vill verkligen ha det!!


Fixa ny fräsch altan med en minipool (behöver inte kosta så mycket
om man bara gör en liten en) Så jätte läckert!!


Jag skulle kunna visa hur många bilder som helst!
Tänk vad mycket snyggt det finns.
Kanske skulle ta en tripp till måleri/byggaffären i helgen och sen hoppa i 
jobbarbyxorna :)

Alla bilder är från Pinterest, nätet och mina egna.




Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar