söndag 28 april 2013

Musik och dans



Hej alla underbara bloggvänner!
Hoppas ni har det bra och njuter av helgen.

Vilken dag jag hade tillsammans med min fina vän igår i Göteborg!
Vädret höll nästan hela dagen, kom några stänk av regn men då var vi
i en av alla mysiga butiker som finns där nere.
Guud så mycket fina kläder, skor, doftljus, inredningsgrejer det finns.
Hade kunnat handla hur mycket som helst om bara plånboken tillät det ;)
Men några saker blev det allt.
En lååång trikåkjol som jag kommer bo i,
en klänning som jag letat länge efter (rea dessutom),
doftpåsar (kan inte leva utan väldoft),
lite grejer till tjejernas kalas.




 Vilka underbara doftljus, priset va däremot inte lika bra :(
Men förbaskat snygga var de, även de andra produkterna och förpackningarna,
ögongodis!


 Jeans med blingbling, såå snygga i verkligheten!


 En drömklänning hittade jag på NK, men den fick snällt hänga kvar...


 En klänning från underbara HunkyDory fick följa med hem.
Har blusen och älskar den, så denna kommer också bli en älskling!


 Lite grejer till tjejernas kalas...




Senare idag har våra tjejer dansuppvisning så det laddas för fullt
här hemma med bra musik. Grabbarna är på fotbollscup hela dagen så det
är bara jag och tjejerna hemma, det är mysigt.
Lyssnar just nu på Bruno Mars, älskar människan, man blir så himla
glad av hans musik :)



Vädret idag är kanon och det gör ju också att man blir på toppen
humör. Får passa på att bättra på brännan, som nästan försvunnit efter resan
för några veckor sedan. 



Ha en fin söndag!




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar