torsdag 18 juli 2013

Att visa mina fynd



Lovade ju att visa vad jag hade köpt i Göteborg på rean...

Denna härliga fladdriga blus har jag spanat in ett tag, kommer bli snyggt till brännan
jag jobbar på ;) köpt på Tessie.


 Fyndade två trikåklänningar. Den till vänster är från ett favvo märke, 
Rabens Saloner och var på 50%, har letat efter denna skönhet hur länge som
helst fast då i en annan färgställning, men gillade denna bättre! 
den till höger är från Tessie.


 Ser ut som en ryggrad :)


 Älskar färgen!


Har blivit med hatt. Tycker det är såå snyggt på andra men vet inte om jag
passar så bra i det...skit samma nu har jag köpt en och då
får jag väl använda den också :) Den är köpt på Lindex, fast inte på rea.
Lindex har väldigt mycket snyggt!!


En enkel sweatshirt att ha till jeans eller över en klänning eller
varför inte till shorts...kom på att jag bara äger ett par shorts, och
dom passar inte till denna tröjan så får bli att gå på shortsjakt :)


Vacker baksida med spets och hålet blir som ett hjärta.
Får se till att ha uppsatt hår bara så man ser baksidan :)


Passade på att köpa några doftpåsar också, brukar göra det när jag är i Göteborg.
Denna gång fick det bli med jordgubbsdoft som passar perfekt i Fannys
nya rum :) Doftar sommar.


Dessa köpte jag inte i Göteborg utan de har jag skickat efter från Fotografiska
och de bara väntar på att få bli inramade i en smal svart ram,
också i Fannys rum :) Åhh jag vill åka till IKEA nu!!


Nepp nu ska jag ta mig ner till stan och lämna tillbaka och byta lite kläder.
Vi ses senare tjejer! Ha en superfin dag alla :)



Kram

1 kommentar:

  1. suuuperfina beklädnader! älskar "ryggradsklänningen"! ikea skulle sitta fint!...;)
    ha det gott.

    SvaraRadera