fredag 26 juli 2013

Vee Speers och tavelvägg



Har äntligen fått upp bilderna från Fotografiska.
Och det blev så fint!




Såg att Vee Speers hade tagit fram nya bilder och dom är lika
underbara dom...frågan är bara var och när man kan köpa dom...någon som vet?
Bildserien består av tretton bilder på hennes dotter och heter Thirteen.



 Visst är de underbara!




När jag köpte ramar till Fannys rum så passade jag på att inhandla några till min
kommande tavelvägg :)

Nu måste jag bara fixa fina svart/vita bilder också.



Så här är jätte snyggt tycker jag. Fast här är alla tavlorna lika höga och det är ju inte mina...
Tycker att detta var riktigt fint när alla bilder blir i samma storlek.

Har tänkt att fylla en hel vägg i vårt kommande kontor med svart/vita bilder.
Tror att det kommer bli apcoolt :)



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar