fredag 26 juli 2013

Jag vill ha en Goddis



Vilket underbart väder vi har haft hittills på semestern,
helt underbart! Enda tråkiga är att min Maja inte är riktigt kry, haft feber
och fått utslag på kroppen...inte roligt i den här värmen.



Jag är verkligen inte sugen på att handla höst kläder, fast det kommit en hel
del ute i butikerna nu. Vill njuta av sommaren och lätta kläder så
länge som möjligt...MEN jag vill ha en Goddis!
Dom är ju helt underbart ljuvliga, som godis i alla underbara färger :)
Kan inte få det ur huvudet...gaaahh...de är såååå snygga!!!!









Bilderna från nätet.

Visst är de helt helt heeelt underbara?! Vet bara inte vilken jag vill ha...
Gå in på Goddis och titta.

Skulle vara otroligt snyggt till ett par virkade shorts eller jeans shorts.


Och ett par snygga boots...


Eller till min nya klänning...


Eller till ett par jeans(i höst) från Circle of trust...


Ja det skulle vara väldigt snyggt till allt helt enkelt.
Jag behöver en eller ett par Goddis i min garderob, eller vad tror ni!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar