lördag 26 januari 2013

Att känna sig lite seeeeg



Så här dagen efter känns väl sådär idag måste jag säga...
Var ute på AW med några fina arbetskolleger igår.
Jätte trevligt, god mat (väldigt god) och en del god dricka till,
kanske lite för mycket god dricka t.o.m.
Det känns idag vill jag lova...gaaaahhh
Återupplevde gamla minnen med en hotshot...minns ni?!
Gillar inte kaffe annars, men såå gott det är med hotshot, mmm.
Inte så gott idag dock...

Men med lite frisk luft senare kommer jag känna mig tipptopp!



Nu till en efterlysning.
Har ju berättat förut att vi har väldigt dåligt med lampor här hemma
och efter att jag plockade bort advetsstjärnorna blev
det väldigt märkbart att vi saknade ljus.
Framför allt över diskhon i köket. Men jag har inte vetat vad
för slags lampa jag vill ha där. Och jag är inte den som köper nåt
bara för att. Då är jag hellre utan!

Men nu vet jag...en sån här vill jag ha :)


Från Pinterest.
Hur coolt som helst, men var får man tag på en sån stång?

Någon som vet?!

En liknande finns på Granit men den är alldeles för kort,
men jätte fin!



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar