lördag 12 januari 2013

Planering och lite fest inspiration



Hur har ni det i kylan?
För kylan har ju verkligen kommit tillbaka nu igen...burr.
Det snöar också, dock väldigt väääldigt små pyttiga flingor, 
som mjäll ungefär som lägger sig på marken.
Jag vill ha vår och värme istället :)


Sitter och planerar, spånar, drömmer och letar inspiration
till min fest som jag ska ha i Augusti...fyller ju 40 på måndag men
tänker ha festen i sommar istället.  Har massor med ideér och
sånt som jag skulle vilja ha men man måste ju också vara realist,
hur tråkigt lät inte det liksom?!
Har iallafall tänkt att vi ska vara hemma i trädgården och
jag tycker att detta är jätte roligt!
Älskar att ordna fester och allt som hör till, inbjudningar tycker
jag är jätte viktigt att de blir bra.

Har samlat på mig en del bilder sen i somras...


Tyger och måååånga ljusslingor i hela trädgården.


 Goda drinkar i roliga glas med fina sugrör.


Många härliga avslappnade sittplatser, kuddar och tält.


Mysiga ställen.


 Dricka i ishinkar.


Klädkod absolut :)


Ett tema som är genomgående för kvällen.


 Ett parasoll är beställt från Tofsar och ting.


Har köpt ett härligt tält som ska hänga över vår soffgrupp i trädgården
från Artilleriet.


 Gränsen mellan ute och inne är minimal.


20-tals tema a´la cirkus...tänk er en blandning av Al Capone, Bugsy Malone,
Water for elephants, Burlesque möter orienten...killarna i linnekostym
med handknuten fluga hängslen och gangsterskor, tjejerna i fransklänning vågit 
hår paljetter fjädrar och sotiga ögon!
Kan ni föreställa er vilken härlig fest det kommer att bli?
Det kan jag...åhhh vilken fest alltså :)

Alla bilder är från Pinterest och från nätet.
Inbjudningskort med temat, fast med en svensk text och med rätt
innehåll :)


Oj vad tiden går fort, måste fixa käk till barnen innan
tennisträningen som börjar snart!
Hej så länge.




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar