söndag 27 januari 2013

Drömmer om vackra saker



Jag skrev för ett tag sedan att allt inte handlar om ytan
och det materiella, och det gör det inte heller,
men jag gillar att omge mig med saker jag gillar och älskar.
Det kommer jag alltid att göra.
Jag är absolut inte rik, har ingen rik familj eller har ärvt en fasligt
massa pengar...
Jag får spara, som så många andra, till det som jag vill köpa.
Och finns det något härligare än när man faktiskt får ihop
pengar till något som man trånat efter en lång tid.
Den känslan är underbar :)

Just nu drömmer jag om dessa (allt är ju dock inte till salu)
Men drömma kan man ju få göra, inte sant?!

Glittriga högklackade skor till sommarens fester.


Stora coola lampor till köket av naturmaterial.


 Riva vår veranda, och bygga en ny, amerikansk veranda.
Och inreda den såklart, nu i sommar.

  Köpa ett hus som detta, gärna i Italien, nära vattnet.
Och bjuda ner vänner på en härlig semester med god mat och dryck.


 Sätta in dubbeldörrar från köket ut mot trädgården.


 Det snyggaste kamerabandet jag någonsin sett.


 Finaste lampan (tjatar hål i huvudet på er om denna stackars lampa)
till vardagsrummet.
 Ett bord som rymmer hela vår familj och våra vänner.


En rostig, gammal och charmig spiraltrappa som går från övervåningen upp
till vinden där vårt framtida sovrum ska ligga.

En paljettklänning som jag kan ha i sommar.


Nu blir det film.



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar