torsdag 21 februari 2013

Att ta tag i träningen igen



Äntligen, äntligen har jag tagit tag i min träning igen!
Såå himla skönt och jag är grymt motiverad.
Jag vägrar stå i vassen i sommar!!
Inte för att jag brukar stå i vassen, är så långt ifrån vatten som 
möjligt, tycker nämligen att det är alldeles för kallt att bada
i Sverige. Ligger helst och solar istället :)
Badar bara när jag är utomlands.

Idag fick det bli ett boxpass och det gillar jag. Och för några dagar
sen blev det ett spinningpass. Gillar att blanda min träning med
olika pass, styrketräning och pw.
Beställde även hem två tränings dvd, så nu jädrar ska mamman
i huset bli starkare och fastare :)


Två grymma (har jag läst) dvd med Annika Sjöö och hennes man.
Går att beställa här, men skynda de går åt.

Kanon att kunna träna hemma om man har svårt att komma till
ett gym eller komma ut...så kom igen nu och häng på vetja.



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar