tisdag 5 februari 2013

Drömmer mig bort



Det har varit en väldigt jobbig dag idag, på flera sätt.
Har torkat många tårar.
Det har varit upp och ner ganska länge nu faktiskt.
Jag brukar vara en glad tjej men känner att hon har liksom gått
vilse just nu och det känns inte alls bra...
Inte alls.

Så egentligen skulle jag bara vilja dra täcket över mitt huvud
och ligga där i sängen heeeela dagen.

Men så kan man ju inte göra, inget blir ju bättre för det!

Så jag drömmer mig bort där jag känner en varm vind smeka min
kind, där jag kan gå barfota tillsammans med min sambo,
där jag badar och känner saltet på mina läppar,
där solen värmer min frusna kropp,
där man kan köpa massa onödiga saker som man aldrig
använder hemma men som är fina just då,
där man kan sitta ute halva natten bara för att allt känns så bra,
där man får uppleva exotiska smaker från köket,
där man bara kan vara...

Hit åker jag i drömmen.



Kram


1 kommentar: