torsdag 28 februari 2013

Pomp de Lux 2013



Imorgon är det dags för den efterlängtade visningen av


Kommer bli så kul att få se dom underbara kläderna på riktigt,
vi har längtat så, både jag och barnen :)
Barnen älskar dessa kläder och känner sig så fina när de har dom på sig.
Det är riktigt fina vardagskläder med en liten tvist.
Gå gärna in på länken här uppe och kika på kollektionen!
Så idag var vi och handlade lite gott till morgondagens visning.







Idag fick jag mina tränings dvd som jag beställde förra veckan
weeeeeehoooo!
Hade meeeer än gärna stått här i vardagsrummet och svettats just nu
men har så ont i ryggen, var hos kiropraktorn i tisdags,
och trodde han skulle döda mig. Fyyy satan i gatan vad han gick hårt åt
min rygg, har nämligen kotor som ligger lite fel, så jag ska
ta det lite lugnt några dagar.
Har varit hos honom tre veckor på raken nu, det blir bättre men inte helt bra.
Jag som hade kommit igång med träningen så bra, ja ja jag får
väl vänta ett tag då...



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar