söndag 3 mars 2013

Att känna sig besviken



Den känslan som uppstår när man blir besviken på någon
är grymt jobbig, och då menar jag när något riktigt stort händer.
Det var vad som hände i fredags.
Det går inte beskriva hur ledsen jag är. Det har varit mycket den senaste tiden
och detta var verkligen droppen. Att vissa människor ska vara så
egoistiska och elaka går över mitt förstånd.
Den här människan har satt djupa sår i min själ, och inte bara i
min utan hela min familj har blivit svikna.
Jag och min sambo har ställt upp och öppnat vårt hem för denna person,
våra vänner har med öppna armar funnits där,
våra barn har sett upp till denna person,
men framför allt så har min stora tjej förlorat sin bästa vän...
Det gör otroligt ont i mig!!

Nu får vi gå vidare och blicka framåt.
Snart är det vår och det blir både ljusare och varmare.
Jag och sambon har bokat en resa, och vi drar om några veckor,
ska bli otroligt skönt, särskilt efter den här omtumlande vintern.





I fredags hade vi klädvisning och den var uppskattad av både barn
och vuxna. Det blev en hel del kläder, som vanligt, 
och vi väntar spänt på att paketet kommer på posten :)





Igår testade jag en av mina nya tränings dvd som jag beställde
för ett tag sen. Shit va jobbigt det var, träningsvärken kommer krypande,
men det var riktigt roligt! 
Idag skiner solen och himlen är blå, så tänkte ta en PW
om en stund. Nu ska det tränas minsann mina vänner...ni hänger väl på?!


Jag testade functional training, som du kan beställa här.
Trodde jag skulle dö...men det gjorde jag uppenbarligen inte :)




Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar