lördag 30 mars 2013

Snart drar vi!



Glad påskafton på er...kan man säga så...
Solen skiner och kollar man upp mot himlen så kan man tro att det är en varm
och härlig vårdag...går man ut så märker man hur grundlurad man blivit.
Det är nämligen fortfarande svinkallt ute och snön verkar inte vilja smälta bort!!
Jag kan inte minnas att kylan varit kvar så här länge nån gång,
iallafall inte så länge mina tjejer levt, alltså på 8 år...

Men strunt samma, bara värmen kommit till mitten av April så är det lugnt.
Vi kommer nämligen hem från vår semester då och hur kul är det att behöva
bylta på sig en massa kläder när man vill visa sin härligt 
sommarbruna kropp...he he he ;)

Kunde varit jag på bilden om jag hade tränat hårdare...från pinterest.




Idag blir det nämligen till att springa runt i butiker för att fixa det sista innan
vi drar, jag och min sambo. Behöver köpa en bikiniunderdel (har överdelen)
för det funkar liksom inte utan (vilket min sambo säger att det gör),
behöver hitta ett par snygga sandaler (inga fuuul sandaler)
eftersom jag slängde alla sommarskor i höstas och har bara varma skor
vilket inte är såå skönt i 40 graders värme,
vax behövs också (vinterpälsen ska bort!), naglarna skall få sig en
makeover (inte så fint med frasiga sådana),
sen behöver nog garderoben gås igenom över huvudtaget
(var evigheter sen jag köpte kläder till mig själv!).





Nu måste jag dra ner till stan,
ses sen :)




Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar